neděle 25. ledna 2015

Top knihy 2014



Zde se můžete podívat na knihy, které se zde na Zefillu dostaly do těch NEJ v roce 2014.

Název každé knihy je současně odkazem na její recenzi (pokud jsem ji již publikovala) zde na blogu, kde si o knize můžete přečíst víc ;-)













Titul na Zefillu: Kniha roku 2014








--- --- ---




- Colleen Hoover






- Colleen Hoover






- Lois Lowry






- Daniel Glattauer






- Daniel Glattauer






Já, robot 1: Já, robot - chránit
- Mickey Zucker Reichert






- Samantha Shannon






- Karolína Limrová






- Marie Lu






- Greame Simsion






Silber 1: První stříbrná kniha snů
- Kerstin Gier






Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled
- Jennifer E. Smith






- Julia Golding






Válka bohyň 1: Antibohyně
- Kendare Blake






- Marcus Zusak






- Alyson Richman







Obrázky: google.com

4 komentáře:

  1. Samé skvělé kousky!! :) Souhlasím určitě s Zlodějkou knih a Únos čtvrté princezny. Skvělé knihy to jsou :).
    Letos bych si určitě chtěla přečíst Kostičas, Ztracenou manželku a Bez naděj (ta kniha mě láká víc a víc :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. to byla :-) už se těším na další knihu Colleen Hoover :-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)