neděle 8. listopadu 2015

Citáty z filmů - nová várka


Zdravím vás a přináším novou várku citátů, které jsem dále sesbírala z filmů. Všechny zbývající můžete najít ZDE.






„Když vidíš, že se někdo topí, musíš mu utíkat na pomoc i když sám neumíš plavat.“
The Courageous Heart of Irena Sendler (Irena)





„Když Bůh zavře dveře k životu, otevře okno, aby k nám pustil další světlo.“
Doly krále Šalamouna





„Pokud máš v životě udělat jen jedno, udělej tohle: jdi za svým srdcem.“
Darované srdce (Jill)





Harry: „Kromě vás už mi nevěří nikdo.“
Lenka: „Tak to bych neřekla. Ale nejspíš jde o to, aby ti to tak připadalo.“
Harry: „Jak to myslíš?“
Lenka: „Kdybych já byla Ty-víš-kým, chtěla bych, aby sis připadal od všech odříznutý, víš. Protože, když jsi na všechno sám, nejsi takovou hrozbou.“
Harry Potter a Fénixův řád





Andy: „Na muzice je krásný, že ti ji nemůžou vzít… Nikdo jste tak muziku necítil?“
Red: „Já hrál v mládí na foukací harmoniku. Přestalo mě to bavit. Tady to nemá smysl.“
Andy: „Právě tady to má smysl. Potřebuješ to, abys nezapomněl.“
Red: „Nezapomněl?“
Andy: „Abys nezapomněl, že na světě jsou místa, který… nejsou z kamene. Co máš v sobě – na to nemůžou. Nedosáhnou na to. Je to jen tvoje.“
Red: „O čem to mluvíš?“
Andy „O naději.“
Vykoupení z věznice Shawshank





„Někdy prostě lidé přijdou, aby ti něco řekli, a když to vyslechneš, tak odejdou.“
Jackie and Ryan (Jackie)





„Budu tady pro tebe, dokud nebudeš připravená odejít. A pak tady zase budu, kdyby ses potřebovala vrátit.“
Jackie and Ryan (Jackie)





„Každý den se sám sebe zeptám na 2 otázky: ‚Kam mířím teď?‘ a ‚Jak se tam dostanu?‘“
Jackie and Ryan (Ryan)





„Pravda je jediná bezpečná půda, na které je možné stát.“
Beyond the Lights





„Já si myslím, že jsi člověk. A že Bůh je Bůh. Učí nás skrze naše chyby a učit se z nich je asi to jediné, co my smrtelníci můžeme dělat.“
Florence Nightingale, 2008





„Láska je jako velký oheň. Vzplane a je vidět daleko.“
Cesta do ráje





„Teda Susane, na zdravce jsi byla nejzakřiknutější holka.“
„Možná jen nikdo neslyšel můj hlas.“
Cesta do ráje



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)