čtvrtek 27. srpna 2015

Zefill - Knihomol #12


Moc vás všechny zdravím! Doufám, že si užíváte krásné slunečné dny a též čtete ;-) V novém článku z rubriky Zefill - Knihomol se můžete podívat na mé knižní chvilky v přírodě, kterých jsem si během dovolené snažila užít do syta, ačkoliv mi to rozhodně nestačilo :-) A kdo mi dělal společnost? Kromě mých nejbližších také Cinder... :-)








Rozkvetlá louka - co může být lepšího? :-)




A modré čekanky všude kolem...





Sice to jsou někdy pěkné pochňurky, když se dostanou na oblečení, do vlasů nebo do psího kožichu, ale vypadají pěkně :-)













Zeleň všude je dechberoucí...














A naše kouzelná vesnice zase z jiného úhlu... :-)














Úchvatný strom - koruna i kmen s propletenými kořeny. Být ještě trochu větší, začnu si připadat jako v Zapovězeném lese :D






Lesním zeleným branám a alejím se beztak jen tak něco nevyrovná...









Tak a tady máme tři bratry :-)









Ale blížící se podzim už je vidět - začíná zlátnout listí...






¨









A Ťapťuch Ťapťuchovič Ťapťušenko samozřejmě nesmí chybět ;-)





Tohle je vytrvalý pařez - nevzdává se a zelená se dál! Mohli bychom si z něj vzít příklad...














Najít modrou v přírodě není zase tak běžné, a tyhle květinky jsou úžasné :-)






A podívejme kdo nasává! :D










Trochu jiný druh bodláku - ale před rozvinutím vypadá také zajímavě...










A tady máme naši Popelku :-) Upřímně a jen tak mezi námi - škoda, že nenechali původní obálku, ale co už no :-)






No jo, nemohla jsem si pomoct a musela dávat věci do souvislostí :D










Nejdřív jsem měla trochu strach, jak to vše klapne, když se děj bude odehrávat v Novém Pekingu, ale... Marissa Meyer si s tím poradila více než jen bravurně :-)













Tohle místo jsme našly s mamkou prakticky náhodou - když jsme se snažily dostat pryč od dotěrných vos :D Ale je úžasné!

  







Z fotek to tak nevyplývá, ale tento strom je naživo vskutku přímo impozantní...






Sestřičky - jedna mladší, druhá starší...





Na této fotce to skoro vypadá, jakoby světlo vycházelo přímo z jehlic...




Pod stromem to vypadalo jakoby tam někdo setřásl všechny šišky z blízkého okolí...

















Klid a zvuky přírody...













Tyhle fešandy září do dálky...













Dopoledne už začínalo slunce pěkně pražit a tak jsme raději šly domů - než chytit úžeh...





Na zpáteční cestě jsme narazily na tuto krásnou můru, která si dala šlofíka přímo uprostřed cesty...


















To jsou aspoň kukadla :D





No a pak jsme ji buď za a) probudily, anebo za b) už ji přestalo bavit být modelem... Takže si odletěla na strom...




A tady další krasavec přímo u nás na dvorku...





A jako tradičně přidávám západ slunce v Olomouci, který se mi tentokrát podařilo vyfotit z vyššího místa než obvykle...










Jeden si může myslet, že všechny západy slunce jsou vlastně stejné, ale řekla bych, že se není možné více mýlit...













Zase se s vámi loučím. V příštím fotočlánku se můžete těšit na knižní chvilky s Hunger Games a Reprodrozdem :-) Mějte se moc krásně!







Obrázky: 2015 © Anne Leyyd

6 komentářů:

  1. Naozaj vydarené fotky, krásne kvety najmä tie modré :-) A Cinder je skvelá kniha! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, jsem ráda, že se líbily :-) to máš pravdu - Cinder je perfektní :-)

      Vymazat
  2. Nádherné fotečky a poutavé čtení. Článek se Ti opravdu podařil. Na knížku jsi mě navnadila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jsem ráda, že se fotky líbily :-) a doufám, že kniha se Ti bude líbit stejně jako mě ;-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)