sobota 24. ledna 2015

Hláška, citát




Hláška na týden





(Castle s Beckettovou se baví o jejím novém příteli. Castleovi se samozřejmě nelíbí.)

Beckettová: „Je kardiolog. Vlastně právě dnes ráno někomu zachránil život, když mu narychlo voperoval bypass. Co jste dnes ráno dělal vy, Castle?“

Castle: „Vafle.“




Castle na zabití

                                       


Citát na týden










„Co všechno jsem ztratil v obavě, že něco ztratím.“


Paulo Coelho































2 komentáře:

  1. Castla mám moc ráda, už léta sleduju ten seriál a mám doma i dvě knihy, tak se do nich musím někdy pustit, zatím mi jen zdobí poličku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se na něj začala dívat před Vánoci a dneska už jsem u 7 sezony :D skvělý seriál, úplně mě chytil :-) a na knihy se taky chystám...

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)