sobota 23. listopadu 2013

Ozvěna - Zamyšlení na týden...


Chlapec se procházel v horách se svým otcem. Najednou klopýtl, spadl, udeřil se a zakřičel: „Aaaa!“

Kromě pocitu bolesti zaslechl z hor hlas, který zopakoval: „Aaaa!“

Ze zvědavosti se zeptal: „Kdo jsi?“

A dostal odpověď: „Kdo jsi?“

Pak zakřičel: „Já tě slyším! Kdo ale jsi?“

A hlas odpověděl: „Já tě slyším! Kdo ale jsi?“

Rozzlobený chlapec znovu zakřičel: „Hlupáku!“
A dostal odpověď: „Hlupáku!“

Tehdy se chlapec podíval na svého otce a zeptal se: „Tati, co se děje?“

Otec se usmál a řekl: „Synu můj, teď pozorně poslouchej.“

A pak zakřičel: „Ty jsi nejlepší!“

Hlas odpověděl: „Ty jsi nejlepší!“

Dítě bylo překvapené a nerozumělo. Tak mu otec začal vysvětlovat: „Lidé to nazývají ozvěna, ale ve skutečnosti je to ŽIVOT. Život - jako ozvěna, ti vrací to, co ty řekneš, nebo uděláš. Život není nic jiného než odraz našich činů. Pokud si ty přeješ více lásky na světě, musíš vytvořit více lásky ve svém Srdci. Pokud chceš, aby tě lidé respektovali, musíš ty respektovat je. Toto je princip, který je třeba vložit do všeho v životě. Život ti vrací to, co si TY dal jemu.“










Zdroj: http://www.laska-vztahy-duse.cz/news/ozvena/
Obrázky: google.com



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)