úterý 23. ledna 2018

Letos poprvé...


Milí čtenáři Zefillu, zdravím vás po téměř čtvrtroční odmlce :-)

Asi už jste zvyklí na to, že se vám za tuto neaktivitu průběžně omlouvám a možná už vám to jde tak trochu (víc) na nervy. Musím se přiznat, že mě taky. Důvodem těchto odmlk je, že je pro mě stále poněkud obtížné skloubit svou práci a osobní život včetně koníčků, k nimž právě blog patří.

Hlavní část článků zde na blogu byla věnována především knihám - jejich recenzím. Pokud zde nejste poprvé, pak víte, že moje recenze byly pověstné svou dééélkou :-) A právě toto byl / je pro mě hlavní problém. Jsem typ člověka, který se docela často (ke své smůle) věnuje prokrastinaci. A pokud už se následně dokopu k tomu, co jsem dlouho odkládala, tak se do toho opravdu opřu řádně od podlahy.

V případě recenzí to pak dopadlo tak, že mi celé její sestavení (od sepsání, úpravu textu, doplnění obrázků a také gifů) zabralo i více jak 5 hodin. No, a právě toto pro mě přestávalo být udržitelné. Blogu bych se totiž chtěla věnovat i nadále a mnohem méně sporadicky než jak tomu bylo doposud. Proto jsem se rozhodla pro změnu. Ta se bude týkat (zatím) převážně formátu recenzí.

Rozhodla jsem se, že vyzkouším psát články podstatně kratší, čímž se mi doufám podaří docílit toho, že bych mohla na blog přispívat i vícekrát do týdne, minimálně však jednou. A jelikož tento zkrácený formát už (dle mého názoru) nelze považovat za recenzi, rozhodla jsem se tuto rubriku přejmenovat na Pár slov o knize.

Raději už se vyhnu nějakým slibům, protože jsem s nimi (co se týče blogu) hodně pohořela, ale napíšu to takto: budu se snažit přispívat kratšími články minimálně 1x týdně a uvidíme, jak to budu zvládat. Sama jsem na to zvědavá :-)

Ještě tento týden si tedy budete na Zefillu moci přečíst 1. článek do této staro-nové rubriky. Mimo jiné je to i má 1. dočtená kniha v tomto novém roce.

A stále je leden a tak bych vám všem ještě do toho letošního roku chtěla popřát především pevné zdraví, Boží požehnání, spoustu radosti, lásky, optimismu a dobré nálady. A v neposlední řadě i to, abyste se dokázali radovat i z maličkostí ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)