čtvrtek 21. září 2017

Zefill - Knihomol #18


Zdravím vás u nového fotočlánku ze série Zefill - Knihomol. Knihu, které se týká, je možné v poslední době vidět téměř všude a všichni ji zcela jistě znáte. Já si ji koupila kvůli skvělým recenzím čtenářů, povedeným fanartům a opravdu zajímavé zlodějské zápletce. Trochu se bojím, jestli jsem peníze nevyhodila zbytečně, ale doufám, že se mi příběh bude líbit a už se nemůžu dočkat, až se do něj pustím... :-)

Samozřejmě nelze nezmínit pečlivou a krásnou grafickou úpravu, s níž si v nakladatelství opravdu pohráli. Jakmile jsem balíček rozbalila, nevěřila jsem svým očím! Krása. A ta úžasná obálka! :-)












Všechny svíčky, které jsem měla po ruce :D





























Černé stránky... perfektní :-)






























































Pěkné drobné detaily...


























Po vizuální stránce je Šest vran skutečně víc než povedených - teď nezbývá než doufat, že i obsah bude přinejmenším stejně tak skvělý... :-)






Obrázky: 2017 © Anne Leyyd

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)