sobota 23. ledna 2016

Hláška, citát




Hláška na týden





Booth: „Já vážně nevím, proč jsem ti neřekl o Camille. Nechtěl jsem to pokazit.“

Kůstka: „A co?“

Booth: „Jsme parťáci, ne? Kteří si snad všechno říkají. A ty jsi žena a… já zase muž. Nikdy předtím jsem neměl takový vztah. Jsme jako… dva chlapi! Až na to, že… ty nejsi žádnej chlap.“

Kůstka: „Ne… ne to nejsem. A nevadí ti taky, že mám rande s Willem?“

Booth: „Ne, jistěže ne. I když ty jsi pro mě v podstatě chlap jako já… ale nejsi.“

Kůstka: „To tedy znamená, že… pro mě… jsi ty v podstatě žena. To je logické.“

Booth: „Ne, ne, ne! Takhle bych to rozhodně nebral. Nejsem ženská!“

Kůstka: „Jen jsem víc rozvedla tvoji úvahu.“

Booth: „Dobře, víš co, radši toho necháme.



Bones




Citát na týden




                                     











Bylo by zajímavé zjistit, kolik koňských sil si muž ušetřil od počátku světa tím, že se držel zásady, že umývání nádobí
a uklízení je přirozená práce ženy.



Thomas Browne

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)