neděle 6. prosince 2015

Sluneční paprsek - Báseň


Anotace: Nepatrné věci skrývají mnoho krásy, anebo učiní krásnými jiné…







Sluneční paprsek mě po ránu budí,
do tváře úsměv mi svou silou nutí.
Snaží se odstranit mé chmury z duše,
z postele musím vyskočit jednoduše.

Sluneční paprsek ranní cestu mi osvětluje,
rosu v diamanty tak snadno proměňuje.
Třpytivá nádhera zcela mě pohltí,
chci zůstat stát úplně bez hnutí.

Sluneční paprsek budí zpěváčky malé,
až do noci jejich zpěv neustane.
Celým dnem písně a slunce mě provází,
a já vím, že štěstí není bez nesnází.

Sluneční paprsek rozpálený po dni celém,

beránky v červánky promění svým dotekem.
S posledním paprskem zpět domů se vracím,
s příjemnou únavou do říše snů vcházím.









2009 © Anne Leyyd


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)