pondělí 3. srpna 2015

Zefill - (Z) venku #8 - Olomoucký park (1. část) … 2015


Milí čtenáři Zefillu, jak jsem slíbila, tak vám přináším další várku fotografií. Tentokrát z olomouckého parku u Flory, které jsem pořídila někdy během dubna. Doufám, že se vám budou líbit. A jak můžete vidět již na úvodní fotce - hlavní roli budou mít tito roztomilí obyvatelé jezírka :-) Tuhle zdařilou fotku pořídil můj segerník, kterému tímto děkuji za možnost ji sem dát ;-)






I za tuto druhou fotku vděčím své sestřičce, která měla takovýto krásný zlatý déšť přímo pod nosem a doslova tam prozářil celý prostor...




A tady už se dostáváme k jedné z nejhezčích částí Flory :-)






Jak můžete vidět, hladina se hemží životem...






Zlaté kačátko :-)







Malá drobotina se na hladině skoro ztrácí... Schválně - kolik jich vidíte? Já 5 :D






Velká konkurence! Zhruba tolik kačerů bylo na jednu kachnu :D To je aspoň výběr :D






Jeden ne právě nadšeně se tvářící opeřenec...





Kaštan v plném květu. Nádhera.






Trochu osamělá ještě spící kachna. Ale v neděli má na přispání nárok každý :D




















Není nad důkladnou hygienu ;-)






Vskutku důkladnou!





Kačeři si na svém kabátku dávají opravdu záležet...





Mají to tam pěkné - no řekněte, kdo z nás se může pochlubit, že má doma vodotrysk?
Nepočítám-li ovšem sem tam špatně těsnící kohoutek :D






Pěkná dvojka ;-)




Naše zlaté ptáče...






Stejně si zaslouží obdiv. Tolik hodin vydržet na jedné noze, hlavu pod křídlem a dávat si šlofíka. No kdo z nás by to dokázal? :-)





Jak už to tak bývá - pánové na ostrůvku jako „páni světa“ (nebo přinejmenším jezírka) a dámy rejdí po jezeře a dohlíží na mládež... Co mi to jen připomíná :D






Tady zrovna jedna pečlivá kachní máma zahání mladého pěkně zpátky :-)













Ty barvy okolo jsou rovněž úžasné :-)





A i když nemá tolik barev jako kačeři, přece je ta střízlivá kombinace odstínů hnědé a bílé pěkná a vkusná :-)





Hm, ten jeho výraz mi připadá, jako kdyby si v duchu myslel: „To bych se tedy hádal!“ :D











A když je plavání unaví nebo znudí, můžou se jít pěkně projít do parku :-)









Vážně to je něco neskutečného být u nich tak blízko. U nás ve vesnici uletí jen když jste 8 metrů od nich - tady vám dovolí dokonce necelý metr :-)






Opět segerníkovy fotky. Povedené, jen co je pravda :-)


















No nejsou roztomilá? :-)




Ale pečlivá máma je od nás rychle hnala...













Opravdu mě mrzí, že se mi nepodařilo zachytit, jak přistávají z letu na hladině. Působivé dosednutí :D






Pěkné a celkem klidné zákoutí. Nebo aspoň v neděli po ránu...




Jeden by to do nich ani neřekl, ale i tihle cvrčci jsou rychlí jako blesk...










A teď pěkně zblízka květ kaštanu.




Svým tvarem mi připomíná malou lucerničku, i když z dálky to vypadá, jako by byly na celém kaštanu zavěšeny svíčky :-)





Tohle zákoutí mi zase připomíná Moravu u nás doma...





A tradičně na konec - jeden západ slunce :-)





Tak vám děkuji za prohlédnutí a brzy se můžete těšit ještě na další várku fotek z olomouckého parku :-) Zatím se ale mějte krásně!








Obrázky: 2015 © Anne Leyyd

2 komentáře:

  1. To jsou krásné fotky, Verunko! :) taky mám tenhle kout parku moc ráda, je tam úžasný klid a ty kachny jsou bombastické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že se ti líbí :-) přesně - klidné místo ve městě - to je k nezaplacení :-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)