neděle 22. února 2015

Hláška, citát




Hláška na týden






Scottova máma: „Mohl bys, prosím, sdělit Stilesovi, aby místo okna používal ke vstupu do našeho domu vstupní dveře?“

Scott: „No… ale my je zamykáme. Nedostal by se dovnitř.“

Scottova máma: „Jo, a to je pointa.“



Teen Wolf

                                       


Citát na týden




„Vždycky mi přišlo absurdní, že všechna ta bolest, kterou jsem v životě zažil, nezanechala na mém těle viditelné známky.

Když na události padl závoj vzpomínek, bez důkazů v ruce jsem pak občas pochyboval, jestli se to všechno stalo.

Chci, aby mi něco připomínalo, že i když se rány zahojí, bolest po nich nikdy úplně nezmizí - nesu si ji pořád s sebou, všude a vždy. To jsou mé pravé jizvy.“


Veronica Roth - Čtyřka: Divergentní povídky


































Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)