sobota 13. prosince 2014

Hláška, citát




Hláška na týden




(Všichni utíkají z vězení)


Drax Ničitel: „Jak se odsud dostaneme?“

Quil: „Rocket má plá.“ Otočí se na Rocketa: „Nebo to sis taky jen vymyslel?“

Rocket: „Mám plán!“

Drax Ničitel: „Nehovoř a dostaň nás z tohoto nepřívětivého vězení.“

Quil: „Jo, musím souhlasit tady s chodícím Tezaurusem.“

Drax Ničitel: „Už mě nikdy nenazývej Tezaurusem.“

Quil: „To byla jen metafora, kámo.“

Rocket: „Tenhle druh lidí bere všechno doslova. Metafory jim zcela unikají.“

Drax Ničitel: „Mě nic neunikne. Mé reflexy jsou příliš rychlé. Ty metafory bych chytil.“

Gamora: „Zařvu tady obklopená největšíma idiotama galaxie.“




The Guardians of the Galaxy




Citát na týden





                                   











„Ještě nikdy žádný pesimista neodhalil tajemství hvězd, ani nedoplul k neznámé zemi, ani lidskému duchu neobjevil nové nebe.“


Helen Keller






















































Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)