sobota 25. října 2014

Hláška, citát






Hláška na týden






(Ray se objeví v nemocnici ve chvíli, kdy jde Felicity navštívit Lylu a Digglea.)

Ray: „Ahoj.“

Felicity: „Co tady děláte? A odpověď by raději neměla být, že mě pronásledujete.“

Ray: „No, to záleží na tom, jestli berete napíchnutí GPS vašeho mobilu jako pronásledování…

(Felicity se na něj naštvaně podívá)

OK, vinen. Ale pamatujete si, jak jsem říkal, že znám chlápka, který by chtěl najmout někoho s vašimi znalostmi?

(ukáže na sebe)

Jo, ukázalo se, že to budu vážně potřebovat. Zdá se, že mi někdo hacknul můj mobil, laptop a můj stolní počítač.“

Felicity: (sarkasticky) „No páni, to je hrůza!“

Ray: „Všechna má data byla nahrazena zvukem dikobrazího nadýmání. A tak jsem doufal, že kdokoliv to udělal, by byl ochoten to zase napravit, kdybych se omluvil za to, že jsem ho nějak oklamal.“

Felicity: „To by pravděpodobně pomohlo. Oh, pokud, samozřejmě, jste to všechno neudělal, abyste ukradl společnost příteli té osoby. V tom případě navrhuju, abyste si na ten zvuk prdících špičatých hlodavců zvyknul.“

Ray: „Nic jsem neukradnul… Dobře, možná trochu, ale jak se ukázalo, ani jsem ta data nepotřeboval. Chci říct, slyšela jste ten proslov. Byl to docela dobrý proslov.“

Felicity: „Mým přátelům se právě narodilo dítě, takže jestli mě omluvíte, je tady další slizký človíček, který si vyžaduje mou pozornost.

(Felicity odchází)

Oh, a mimochodem, možná byste si chtěl zkontrolovat tablet, když už v tom budete.“




Arrow




Citát na týden
























„Muž, který není ochotný bojovat o to, co chce, si zaslouží to, čeho se mu dostane.“




Once Upon A Time - Captain Hook




















































































2 komentáře:

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)