pondělí 5. května 2014

Zefill - (Z) venku #6 - Květy a překvapení na procházce… 2014


Zdravím vás po chladném víkendu a doufám, že jste ho ve zdraví přečkali :-) Včera byl krásný den, alespoň u nás, a tak jsme vyrazily s mamkou a foťákem ven a vy se můžete podívat na pár snímků, které jsem cestou udělala. K těmto fotkám jsem přidala ještě některé, které jsem nafotila před pár týdny, takže jich je nakonec víc.

Snad se vám budou líbit a zatím se mějte krásně ;-)













Toto je začátek nejčastěji využívané cesty pro procházky u nás :-)








A na konci cesty vás čeká krásné živé překvapení...







Naprosto miluji kvetoucí stromy. Bohužel už mi 4 rokem nevyšlo, abych si je mohla vyfotit, když kvést začínají, takže tyto fotky jsou opět už téměř v plném proudu květu... Snad mi to vyjde příští rok.





Na nejkrásnější stráni na světě :-)















Krása se dá najít i na hřbitově :-)















Jak natahují hlavičky nahoru... :-)















Pomněnky - jedny z nejoblíbenějších květin mé mamky 








Tahle fotka na mě působí téměř jako fantasy obrázek, protože to vypadá, jakoby strom vyrůstal z toho oblého kopce jako z nějaké malé planety... anebo mám prostě velkou představivost :D









Bílá záplava...












A přece se na mě usmálo štěstí - jedna větvička jabloně před rozpukem :-)





A šeříky v celé své kráse :-)





Malé slunce v trávě...




A 3 snímky z našeho parku. Byla bych jich udělala víc, jenže si mě na mušku vzala místní echm... policejní hlídka - aneb slovy Sherlocka Holmese - důchodkyně, které jsou lepší než nejlepší bezpečnostní kamera, tak jsem raději šla :D








Tak jsem si pěkně v klidu fotila rybník ve vedlejší vesnici...




... a najednou!




Člověk musí být pořád ve střehu :-) Škoda, že nemám ještě lepší foťák, abych mohla mít tuhle rodinku ještě z větší blízkosti. Tohle byl maximální možný zoom...



Prostě krásný den :-)








Obrázky: 2014 © Anne Leyyd

6 komentářů:

  1. Tak ty fotky jsou vážně krásné :)). Taky bych chtěla umět tak dobře fotit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsem moc ráda, že se ti fotky líbí :-) ale ještě se mám SPOUSTU co učit, takže... ;-)

      Vymazat
  2. Opravdu moooc krásné fotky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, já absolutně zbožňuji Tvoje fotky přírody. Jsou plné úžasně něžného citu - je z nich zkrátka znát, že ji máš ráda a oceňuješ ji. :-) Vážně krása. Určitě přispívej podobnými fotkami častěji, moc ráda si je prohlížím... :-) A kromě toho Ti chci strašně moc poděkovat za ten překrásný komentář u mě na blogu. Jsi nejhodnější. Udělala jsi mi jím takovou radost. Jsem vážně ráda, že se Ti můj nový účes líbí a za ta úžasně milá slova Ti opravdu nesmírně děkuju. Úplně jsi mě jimi zahřála na duši... :-) Nebudeš náhodou příští týden na Světu knihy? Nemůžu uvěřit, že právě my dvě, když se s Tebou znám nejdéle a mám Tě tak ráda, jsme se ještě nepotkaly. Bylo by úžasné, kdybychom se mohly vidět tam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já mockrát děkuji za tak krásný komentář! udělal mi taktéž velikánskou radost a jsem strašně ráda, že se Ti fotky líbí :-)

      za ten komentář nemáš zač děkovat, jen jsem napsala, co si o tom myslím a opravdu Ti to hrozně sluší!!! :-)

      bohužel na Světu knihy nebudu :-( mám teď spoustu věcí na vyřizování do školy a do potencionální nové práce, takže nestíhám a nevím, kam vletět dřív. určitě to bude skvělá akce, a věřím, že si to bezvadně užiješ i za mě :-) taky mě moc mrzí, že nám to ještě nevyšlo, abychom se setkaly osobně, ale snad se nějaká příležitost naskytne... třeba někdy budu mít cestu do Brna nebo Ty do Olomouce, anebo ještě nějak jinak :-) někdy se něco objeví, ani člověk neví jak :-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)