neděle 23. března 2014

Papíroví přátelé na celý život - Zamyšlení na týden...


Původně jsem neměla v plánu tento týden přidat pravidelný článek do rubriky Zamyšlení na týden, ale díky mé sestře, které mi toto video „věnovala“
(protože ví, jaké hrůzy školní se na mě sypou a taky proto, že ví jaká jsem milovnice knih), jsem se rozhodla článek přidat, protože se o něj prostě MUSÍM podělit.

Pokud jste praví knihomolové, a svůj život si bez knih neumíte a ani nechcete představit, a tento naprosto úchvatný, úžasný, geniální kraťas vás minul (jako mě ještě do doby před několika minutami) pak neváhejte ani chvilku a podívejte se na něj. Má sice 15 minut, ale věřte mi, že toto video za váš čas stojí!

Jeho autorům se povedlo tak geniálním a kouzelným způsobem vyjádřit něco, co NIKDO, kdo rád nečte, nemůže pochopit. Věřím ale, že vy, kteří jste na tento blog zavítali, patříte přesně do té druhé kategorie ;-) A pokud nepatříte, třeba vás tohle video nakopne k tomu, abyste se jednou rozhodli učinit ten významný krok a SÁHLI po knize. Možná budete překvapení, jak jinak se poté budete na toto video dívat ;-) A nejen na video, ale i svět kolem.

A teď už přeji krásnou podívanou! Pokud budete chtít, budu ráda, když mi napíšete, jak to působilo na vás. Protože já byla NAPROSTO unesená! Dokonce tak, že jsem v polovině videa čapla jednu ze svých nejoblíbenějších knih (Hostitele :-)) a do konce videa ji držela v náručí. Možná jsem trochu sentimentální, ale nemohla jsem si prostě pomoct! Tenhle kraťas na mě zkrátka maximálně zapůsobil...

Film můžete najít i na CSFD, kde má - naštěstí! - velmi vysoké hodnocení. Kdyžtak ho můžete svým hodnocením ještě zvednout ;-)





A ještě jedna drobná informace - tento film získal v roce 2012 Oscara za nejlepší krátkometrážní animovaný snímek :-)







Tak co říkáte? Stálo to za to? :-)


A ještě jednou touto cestou děkuji segerníkovi, díky kterému jsem se na toto video mohla podívat! Díky ;-)





Obrázky: pinterest.com
Video: youtube.com (The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore)

8 komentářů:

  1. Nádherný příběh! Díky za sdílení :)) Mohu sdílet dál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem moc ráda, že se ti líbil ;-) určitě ho můžeš sdílet! na to se nemusíš ptát, protože já ho nevymyslela ;-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné, hlavně ty létající a ťapající knížky, to by se mi v knihovně líbilo :). Kouzelná scéna oživení staré knihy nebo odchod ze světa, vlastně celý příběh... (ale smutné to bylo teda taky dost). S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, máš pravdu. smutné to bylo taky, ale tak je to i v životě - mix dobrého i špatného... jo! přesně! :-) ty ťapající a létající knížky mě taky dostaly :-)

      Vymazat
  3. Tyvogo...! To je brutálně dobré a nádherné..!!! Díkybohu, že zrovna včilka něco čtu po té dlouhé pauze... Už mi to chybělo! Díky za nádherný nákop, zdovolením též sdílím... ;)
    Málem jsem slzu upustila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem MOC ráda, že se ti to taky líbí takhle moc :-) já slzu upustila, a hned několik :-) určitě sdílej, tenhle kraťas si zaslouží co nejvíc shlédnutí ;-)

      Vymazat
  4. no to je krásný! a Hostitele mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)