neděle 26. března 2017

Hláška, citát










Hláška na týden




„Jsou to jen zombíci. Ve skutečnosti neexistujou,“ poučovala Hestera.

„A to mě přijdou živí až moc,“ zavrčel Lancelot a tasil meč.

S roztřesenou rukou vytáhl Tedros Excalibur. „Za tebou, Lancelote!“

„Podívejme, kdo mě najednou chce poslouchat!“ odfrkl rytíř. „Neříkal ještě včera nějaký princ, že tu válku vyhraje beze mě?“

„Kdybys mě znal, věděl bys, že jsem zatím strávil půlku života kecáním blbostí a tu druhou omluvami,“ bránil se Tedros. „Prosím, Lanci, jsi nejstatečnější rytíř, jaký kdy žil, a určitě jsi už přežil daleko horší bitvy… Že to není tak hrozný, jak to vypadá?“

„Není to tak hrozný, jak to vypadá,“ odpověděl nakonec Lancelot, „je to ještě horší.“




Soman Chainani - Škola dobra a zla 3: Poslední navěky




Citát na týden










Tessa: „Ani nevím, jestli je vůbec správné něco takového cítit.“

Jem: „Myslíte u dívky?“

Tessa: „Myslím u kohokoli.“

Jem: „Ať už jste fyzicky kdokoli, muž nebo žena, silná nebo slabá, zdravá nebo nemocná, záleží na tom všem mnohem méně než na tom, co máte v srdci. Máte-li duši bojovnice, pak jste bojovnice. Ať už zakrývá lampu stínidlo jakékoli barvy, tvaru a vzoru, plame uvnitř zůstává stejný. Vy jste ten plamen.“





Cassandra Clare - Mechanický anděl



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)