neděle 13. prosince 2015

Prosmějte se k lepšímu manželství - Zamyšlení na týden...


Po docela dost dlouhé době přidávám příspěvek do zdejší Myslánky, aneb pokud jste ještě nezapomněli na různé krátké myšlenky, příběhy či povídky a články k zamyšlení. Některé smutnější, jiné veselejší, ale vždycky s obsahem něčeho, co zaujalo (nebo přimělo k zamyšlení) mě a tak jsem doufala, že třeba k něčemu podobnému tyto příspěvky přimějí i vás ;-)

Možná si také pamatujete na 12ti minutové video o příběhu dvou mozků - ženský mozek jako superdálnice drátů a mužská „krabice ničeho“ :D

Nicméně jsem pátrala trochu více a našla přednášku Marka Gungora celou a s českými titulky. Takže pokud máte zájem, můžete se podívat zde na její první část, v níž také opět najdete příběh o dvou mozcích, ovšem ještě MNOHEM VÍCE. Vřele vám tato videa doporučuji. Ale pozor! - jsou velmi chytlavá. Když jsem je sledovala poprvé, řekla jsem si, že se podívám pouze na pár minut a... ehm. V kolik že jsem skončila? Ve 3 ráno. Jop, takže... pozor! Byli jste varování ;-)

V tomto videu jsou hlavními tématy manželství a to, jak MUŽI a ŽENY řeší problémy - a co si jedni o těch druzích myslíme špatně a přitom by to tak vůbec nemuselo být a tak dále a tak dále. Ale nebojte, tyto přednášky jsou podané tak skvělou, zábavnou i poučnou formou, že 100% zaujmou i ty z vás, kteří nejste ženatí / vdané. Opravdu to berte vážně - v případě, že se na ně rozhodnete podívat, počítejte s tím, že budete vybuchovat smíchy a budete smíchy taky brečet :D Tedy... pokud jste aspoň trochu jako já. A též si odnesete něco, co vás možná uchrání od některých velmi nepříjemných a hlavně zbytečných problémů ve vztazích, nejen manželských ;-)

Takže... pěknou A zábavnou A poučnou podívanou ;-)











Obrázek: google.com
Video: youtube.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)