neděle 22. listopadu 2015

Zefill - Knihomol #15


Zdravím, milí čtenáři,

a konečně přináším slibovaný fotočlánek z knižních chvilek s Pýchou a předsudkem. Knihu jsem četla a fotila v srpnu, takže na váš ještě dýchne pozdně letní atmosféra ;-)














Tehdy bylo první den po pěkné bouřce, takže listí pršelo dolů samo...















Teprve listopad, ale ta zeleň mi chybí už teď...










Taky záložka :-)





Ťapoušek nesmí chybět :-)





Ticho a klid...










A pro oživení barev - růže z parku ;-)





Tahle místa mi chybí...















Tady na tom místě jsem konečně měla trochu klidu - především od agresivních vosisek...










Ťapík na mě samozřejmě dával pozor, tedy... když zrovna neměl v merku veverky... :D
































Krása tohoto místa se do fotek zkrátka nevleze...















Rozhled k nezaplacení...





Údolí jako z pohádky :-)
















Poupátko z parku... vlastně hned 3 :-)





A na závěr zase další ze západů slunce v Olomouci...
Už jsem dlouho žádný nepřidala, viďte? :-)



































Světlo, mraky a ty barvy... nádhera - vidět to naživo...





Jako nekonečná obloha...




Tak, to je pro dnešek vše! Doufám, že se vám fotky líbily a mějte se moc krásně!

Příště se můžete těšit na nějaké opravdu podzimní fotografie z parku v Olomouci ;-)










Obrázky: 2015 © Anne Leyyd

2 komentáře:

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)