sobota 14. listopadu 2015

Hláška, citát





Hláška na týden



Barryho přepadl zloděj.

zloděj: „Peněženku, hned!“

Barry (The Flash): „To je úžasné! Ty si snad ze mě děláš srandu! Vydrž… dobře? Já jen… jen si tohle postavím na zem (staví kafe na zem). Teda, chlape, to je šílený! V Centra City jsou doslova stovky tisíc lidí a ty si ze všech, koho bys mohl okrást, vybereš mě!“

zloděj: „Seš cvok nebo co? Prachy, hned!“

Barry: „Já jen… že se pěkně napálíš, chlape. Teda, pokud by existovala olympiáda smolařů, nezískal bys jen medaili, kámo. Ty bys překonal i Michaela Phelpse.“



The Flash



Citát na týden











„Pokud si budeš pamatovat, za co bojuješ, nikdy nemineš cíl.“

Once Upon A Time (Merida)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)