sobota 31. října 2015

Malé info...


Zdravím všechny čtenáře!

Pokud jste si to nepřečetli na fb stránce Zefillu, tak to pro jistotu ještě napíšu sem.

V první řadě se omlouvám, že na blogu tak dlouho nepřibyl žádný článek, ale jak většina z vás tuší, měla jsem moc práce v práci (povolání učitelské je náročné… hlavně po začátku semestru), pak jsem ještě stihla být nemocná a dokonce jet na konferenci. A pokud je někdo z vás z Trnavy, tak musím říct, že máte opravdu moc krásné město :-) Sice jsem stihla vidět jen jeho centrum (na konferenci moc času na prohlídku nebylo, vlastně jen 1 hodina), ale i tak ;-)

Každopádně doufám, že se to s přidáváním článků zlepší. Už jste si mohli přečíst recenzi na skvělou Scarlet od Marissy Meyer a brzy by také měl přibýt další článek mini-recenzí. Kromě toho se můžete těšit na fotočlánek knižních chvilek s Pýchou a předsudkem a již zmíněnou Scarlet ;-)

Ještě jedna informace - poslední dobou mi opravdu MOC začíná chybět psaní. A jelikož mi má hlava nedá pokoj a pořád se mi v ní rojí nápady a detaily k mému příběhu Cena odvahy, chci se do něj opět více a naplno pustit. Rozhodně to nebude hned, protože za a) nemám tolik času a za b) potřebuji si ještě spoustu věcí promyslet, ale nejsem na bodu 0, což je pro mě jedno velké plus, ze kterého mám opravdu radost!

A abych se dostala více do literární nálady, řekla jsem si, že opráším staré výplody své fantazie a tvořivosti a budu je postupně přidávat na blog. Samozřejmě po potřené revizi a korektuře. Začnu u básní, které budu postupně přidávat, pak přejdu k úvahám, povídkám a příběhům. Je možné, že to budu střídat, takže uvidíte :-) A pokud si něco z toho rozhodnete přečíst, budu jedině ráda, a když napíšete komentář, budu ještě raději :-)

Níže si již můžete přečíst můj 1. literární počin vůbec - báseň o zvířátku, které jsem měla jako malá hrozně ráda a upřímně ho mám ráda pořád :-)

Jsem opravdu zvědavá, kam a k čemu se s blogem dopracujeme :D

Zatím vás moc zdravím, díky za vaši věrnost blogu a doufám, že budete se články spokojeni ;-)


Mějte krásný víkend! :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)