sobota 21. března 2015

Hláška, citát





Hláška na týden





Árie: „Perry, víš, že ti padají kalhoty?“

Perry: „Jo. Já, ehm… sundal jsem si pásek, aby ses cítila příjemně.“

Árie: „Ty sis sundal pásek, abych se já cítila příjemně?“

Perry: „Došel jsem k závěru, že to bude přirozenější.“

Árie: „Když ti padají kalhoty, je to přirozenější?“

Perry: „Jasně. A až spadnou ještě víc, bude to úplně přirozené.“




Veronica Rossi - Do Poklidné modři: Árie a Perry



Citát na týden











„Život občas stojí za houby. Ale víš, co mě drží nad vodou? Chvíle, které zrovna za houby nestojí. Vtip je v tom nepropásnout je.“


Veronica Roth - Aliance: Christina







































4 komentáře:

  1. Aliaci si určitě přečtu, ten citát je super! Urči jej tam budu hledat :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, jsem ráda, že se ti líbí ;-) Aliance je na podnětné myšlenky celkem bohatá, ale jinak bych ji velmi ráda kompletně přepsala :D

      Vymazat
  2. Alianci jsem ještě nečetla a na Do Poklidné modři se teď chystám :D, ale hláška opravdu pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Do Poklidné modři je hlášek opravdu spousta a tohle byla jedna z nejlepších :D ležela jsem při té scéně smíchy na stole :D

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)