sobota 7. února 2015

Hláška, citát





Hláška na týden





(Stiles je v nemocnici a snaží se vzbudit Dannyho, aby zjistil, kde byl, než se mu stala nehoda.
Danny se ale neprobírá, a proto se mu začne prohrabovat věcmi, aby to zjistil sám. Danny se po chvilce trochu probere.)

Danny: „Co to… co to děláš?“

Stiles chvíli zaváhá: „Nic nedělám, Danny. To ty jenom sníš.“

Danny: „Proč se mi prohrauješ věcma?“

Stiles: „To dělám, ale jenom se snu, pamatuješ? Ve snu. Ty sníš.“

Danny: „Proč bych… proč bych snil o tom, jak se mi prohrabuješ věcma?“

Stiles: „Já nevím, Danny, jasný?! Je to tvůj sen. Přijmi za něj zodpovědnost. Buď zticha a jdi spát!“



Teen Wolf

                                       


Citát na týden














Možná že když člověk vyleze z auta a šlape po svých, vidí víc než jen krajinu.


Rachel Joyce - Nepravděpodoná pouť Harloda Frye













































Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)