neděle 4. ledna 2015

Jak dopadla Velká čtecí výzva pro rok 2014 na Zefillu?


Zdravím Vás v novém roce 2015 :-)

Doufám, že jste do něj vkročili úspěšně a pokud ne, tak že se o to dobré nakročení budete snažit ještě dál, až se to nakonec povede, uvidíte ;-)

Nový rok s sebou nese také ohlížení za tím uplynulým a tak se v následujících článcích budete moci mrknout na to, jak hodnotím rok 2014 z pohledu knižního...

Musím přiznat, že Velká čtecí výzva pro rok 2014 nedopadla přesně tak, jak jsem si představovala. Doufala jsem, že se mi podaří přečíst ještě více knih, ale důvody proč se mi to nepovedlo všichni znáte, takže to nebudu opakovat. Každopádně pokud se chcete mrknout na konečné skóre, můžete ZDE na tomto odkazu. Doufám, že vy jste třeba byli úspěšnější než já ;-)



Rozhodla jsem se také zapojit do Velké čtecí výzvy na rok 2015, jejíž 2. ročník pořádá opět Nikki Finn a zapojit se do ní můžete ZDE. Musím říct, že kategorie jsou tentokrát mnohem náročnější, ale neméně zajímavé. Opravdu pořádná výzva!

Odkazovací článek výzvy na Zefillu najdete přímo ZDE a dále pak po celý rok 2015 po pravé straně blogu.

Zatím se tedy mějte krásně a určitě se můžete těšit na článek, který věnuji vyhlášení 10 nejlepších knih pro rok 2014 + vyhlášení nejlepších 5 mužských a ženských hrdinek pro rok 2014 :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)