pátek 22. srpna 2014

Zefill - Knihomol #7


Zdravím vás u dalšího Zefilla - Knihomola! Tentokrát je fotek mnohem méně, protože s chozením do práce a přípravou na státnice zvládám tak leda spát, jíst, pracovat a učit se, ale snad to v září pak bude lepší. Hm, doufejme...

Každopádně jsem včera měla ÚPLNĚ ŠÍLENOU radost z knihy, která mi přišla, a tak se s vámi o ni chci podělit :-) Pomalu jsem se vzdávala naděje na to, že bych ji někdy mohla získat, protože zkrátka NEBYLA nikde k sehnání. Až ji nakonec jedna dobrá duše dala na Databázi knih do bazaru a tak jsem po ní prostě musela skočit!




Takhle to někdy v Olomouci nenápadně začíná...





Á! Balíček! :-)




Pořádně zabalená kniha...



Už kouká ven...




A je tady! ÁÁÁ! ÁÁÁ! ÁÁÁ! :-)))




Pokud zde na Zefillu nejste poprvé, tak jistě víte, že jsem o Vykoupené lásce už nesčetněkrát mluvila a VELMI vám ji doporučovala.

Pro ty, kdo jste zde poprvé - tato kniha získala na Zefillu titul Kniha roku 2013 + se řadí k mým NEJ NEJ NEJvíce oblíbeným knihám za celý můj život.




Pokud byste o ní chtěli vědět víc, tak ZDE je recenze.



Ty paprsky jsou úžasné! Ani jsem nečekala, že by se mi tohle povedlo :-)
Na to, že je už 20 let stará, vypadá velmi dobře a zachovale, skoro jako nová.



Naprosto perfektní scéna, u které se teď možná zase až tolik nezasmějete, ale v kontextu celé knihy je zkrátka skvělá a vtipná na entou :-)



A pro všechno na světě vás prosím! - nesuďte knihu dle obalu! Původně jsem si ji ani nechtěla číst, protože působí opravdu tak typicky červenoknihovně, ale nakonec jsem se překonala a jak můžete vidět, STÁLO to za to ;-)




Pokud si ji přečtete, tak mi pak určitě napište, jak se vám líbila ;-)

Jen tak pro info, hodnocení na Databázi knih 91 %, na Goodreads 4,48!

V knihkupectvích ji už neseženete, musel by to být úplný zázrak, ale v knihovně ji dohledáte celkem bez problému. Třeba v Olomouci a Brně určitě ;-)




No, a takhle to někdy pokračuje. Nenápadný začátek a pak BUM a hotová paleta barev.

Ti z vás, kteří sledujete Zefill i na facebooku ZDE, už jste některé z těchto fotek mohli vidět mnohem dřív :-)






Potom prostě jen stojíte, zíráte, kocháte se a... nemáte slov :-)







Tak, a jedna bonusová tématická fotka. Proč ji sem asi dávám? Hm??? Víte, co je UŽ příští týden? Pokud to nevíte, tak se styďte. Dělám si legraci :D

Ne, ale fakticky se trošku styďte - vychází závěrečný 3. díl série Roztříštěná od Tahereh Mafi - Jsem rozohněná.

Pro mě - nejočekávanější kniha roku... Nemáte ani tušení, jak DĚSNĚ se na ni těším. Tedy... moje sestra tak trochu tušáka má. Víte, co mi dnes s uspokojením řekla?

Ještěže tam nebudu, až ji budeš rozbalovat.

To je sestra, co? :D




Tak se zatím mějte moc krásně, užívejte ještě prázdnin co to jde, a čtěte. A třeba mi napište, jestli se na Rozohněnou taky tak těšíte, nebo třeba i na jinou knihu ;-)

Mějte se!







Obrázky: 2014 © Anne Leyyd

8 komentářů:

  1. I já se na Rozohněnou moc těším. Jen je mi líto, že si ji nemůžu koupit, jelikož jsem si předchozí dva díly půjčila v knihovně a mít jen třetí díl se mi zdá zbytečné. Ještě připadá v úvahu si Roztříštěnou a Zlomenou dokoupit, ale moje finanční situace je celkem kritická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je taky měla oba z knihovny, ale natolik se mi tato série líbí a tak jsem si ji zamilovala, že jsem si nakonec koupila oba díly a teď jen NEDOČKAVĚ čekám na ten 3 :-) moje finanční situace není o moc lepší, ale s touto knihou počítám už rok, takže jsem na ni "našetřila" :-) tak držím pěsti ať ti to vyjde si je třeba taky koupit ;-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Pamatuji si že na Vykoupenou lásku jsi mě tehdy hodně nalákala, ale do dneška jsem se k ní nějak nedostala, tak snad někdy se k romu dostanu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsem ráda, že se ti fotky líbí :-) však třeba se k ní nakonec dostaneš, v knihovnách by opravdu být měla ;-)

      Vymazat
  3. Mám radost, že máš radost :) posílám hodně sil na učení a ať máš pevné nervy, to zvládneš! A ta Olomouc je prostě nádherná. Miluju ji a ty ji umíš vyfotit úžasně, už se těším, až tě zase potkám a projdeme se spolu po tomhle městě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :D já mám taky radost, že mám radost :D díky moc za přání! pevně doufám, že to nějak půjde, ale mezi námi to je děs...

      jsem moc ráda, že se ti fotky líbí. a taky se těším, až se zase někdy potkáme a projedeme se :-)

      Vymazat
  4. No pááááni!!! Ty jsi sehnala Vykoupenou lásku!! To je obdivuhodný výkon, moc gratuluju :) Věřím, že díky tomu Ti teď až do konce života úsměv z tváře nezmizí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, sehnala, byl to boj :D děkuju. doufám, že mi ten úsměv přistane na tváři vždycky, když se na ni podívám a otevřu ji :-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)