neděle 31. srpna 2014

Hláška, citát




Hláška na týden






Kenji okamžitě vypálí otázku.

„Ty snad vidíš neviditelné lidi?“

„Ne,“ utrousí Warner s očima upřenýma před sebe. „Cítím vaši přítomnost. Zvlášť její.“

„Opravdu?“ diví se Kenji. „To je divné. Jak cítíš mě? Jako arašídové máslo?“

Warner se netváří moc pobaveně.

Kenji si odkašle: „Jul, myslím, že bychom si měli vyměnit místa.“

„Proč?“

„Myslím, že se tvůj přítel dotýká mé nohy.“

„Ty si ale lichotíš,“ zavrčí Warner.






Tahereh Mafi - Jsem rozohněná: Kenji, Warner a Juliette





Citát na týden















I G N I T E, MY LOVE. IGNITE.“



Tahereh Mafi - Ignite Me: Warner





























































4 komentáře:

  1. Kenji koukám zase válí :D...už se na čtení hrozně těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, Kenji v této knize sázel jednu perlu za druhou :D máš se nač těšit ;-)

      Vymazat
  2. Ten Warner na mě číhá na každém kroku. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si piš :D mám pocit, že vyhraje titul CHARAKTER A POSTAVA roku :-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)