sobota 1. listopadu 2014

Hláška, citát






Hláška na týden






(Felicity a Oliver mají rande.)

 Oliver na číšníka: „Skotskou, čistou.“

Felicity: „Pro mě jen vodu, díky.“

Oliver: „Jsi si jistá? Alkohol by mohl pomoct s celou touhle…“

Felicity: „Jo, ale alkohol by nevycházel právě dobře s těmi 3 prášky na uklidnění, které jsem si vzala.“

Oliver: „Nezbláznili jsme se? Chci říct… proč jsme tak nervózní?“

Felicity: „No, stihli jsme vyčerpat každé téma, o kterém bychom normálně mluvili na prvním rande. A na druhém. I na třetím… Vlastně na každém dalším… A už jsem tě viděla bez trička. Hodněkrát… Bez trička… neustále.“


Arrow



Citát na týden




















































2 komentáře:

  1. Jednoznačne milujem Arrow :3 A ten citát je vážne pravdivý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na Arrowa taky nedám dopustit :-) ten citát se mi taky šíleně líbí :-)

      Vymazat

Za všechny názory a komentáře vám předem děkuji, nenechám je bez odezvy a můžete mi věřit, že z každého jednoho mám velkou radost :-)